google earth

معرفی گوگل ارث و قابلیت های آن

google earth

معرفی گوگل ارث و قابلیت های آن

کاربرد گوگل ارث

در حال حاضر ، نمایش آفلاین ماهواره ای زنده در دسترس نیست. اگر کسی برای تور جهانی غافل شد ، آنگاه نمای خیابان را به صورت 3D بارگیری کنید و نقشه زمین زنده مکانهای موردعلاقه خود را بگیرید. به راحتی می توانید مسیری را با زمین زنده ماهواره ای پیدا کنید. ساختمان ها را در حالت مجازی با نمای خیابان 360 درجه پیدا کنید.

نتایج نشان داد که مناطقی هم چون ساحل ماسه ­ای، مناطق صخره ­ای و مناطق دارای پوشش­ گیاهی سطح تالاب، زیستگاه­ های حساس حیات ­وحش محسوب می ­شوند. هم چنین، در این پژوهش، تعداد {4|four} گونه گیاهی، 6 گونه پرنده و 2 گونه خزنده شناسایی شد. نرم افزارهایی که به همراه کرک، سریال یا Patch در سایت قرار داده میشوند، اکثرا در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند.

داده‌های GIS وارد و صادر کنید و با تصاویر تاریخی به گذشته سفر کنید. این برنامه در رایانه‌های Windows، ‏Mac یا Linux دردسترس است. کارگاه آموزشی آموزش استفاده از نرم افزار Google Earthدر تاریخ 12 تسفمد برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر کلیلک کنید. هر گونه باز نشر اطلاعات بانک های تحت اختیار این مرکز تنها با ایجاد پیوند به تارگاه SID و ذکر منبع مجاز است. استفاده از لوگو و نام مرکز به عنوان حامی و همکار علمی، بدون اخذ مجوز کتبی از "مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی" پیگرد قانونی دارد.

نمای نقشه خیابان به عنوان مکان یاب در نزدیکی کار می کند تا نقشه های زنده داده های کامل HD و نمای نقشه را به نمایش بگذارد. نقشه جهان زنده بهتر از هر برنامه نقشه زمین زنده دیگر است زیرا به روز است و شامل تمام مکان های مورد علاقه شما از طریق نمای ماهواره ای است. با گوگل ارت و در فضای مجازی می ‌توان به همه جای زمین پرواز کرد و تصاویر ماهواره ‌ای، نقشه‌ ها، پستی ‌و بلندی‌ ها، و ساختمان ‌های سه ‌بعدی، کهکشان ‌های خارج از جوّ زمین و ژرفای اقیانوس‌ها را مشاهده نمود. از دیگر امکانات این برنامه، جستجوی هتل‌ ها، رستوران‌ ها و دیگر اماکن مختلف است. در ادامه راهنمای استفاده از گوگل ارث می توانید بیشتر با این برنامه کاربردی آشنا شوید. ابزار Navigation را می توانید از طریق منوی View فعال یا غیر فعال نمایید.

شناسایی پوشش گیاهی و حیات ­وحش منطقه از طریق مشاهده مستقیم با استفاده از روش تصادفی انجام گرفت. نتایج تحلیل نقشه نهایی طبقه ­بندی منطقه نشان داد که لیپار دارای {13|thirteen} نوع پهنه است و پهنه نمک زار دارای کم ترین درصد و بوته ­زار و علف زار با تراکم ضعیف از بیش ترین درصد سهم برخوردار هستند. هم چنین، مقدار 2/{67 درصد از منطقه تحت تاثیر ساخت و سازهای انسان قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد