google earth

معرفی گوگل ارث و قابلیت های آن

google earth

معرفی گوگل ارث و قابلیت های آن

استفاده از گوگل ارث

با تصاویر ماهواره‌ای و زمین سه‌بعدی کل کره زمین، و ساختمان‌های سه‌بعدی صدها شهر در سراسر جهان، تمام جهان را از بالا کاوش کنید. روی خانه‌تان یا هر کجای دیگری بزرگنمایی کنید، سپس با «نمای خیابان» در چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای فرو بروید. با «مسافرنامه»، مجموعه‌ای از گشت‌های با راهنما از BBC Earth، ‏NASA، ‏National Geography و مانند آن، دنیا را از زاویه دید جدیدی ببینید. و هم‌اکنون، نقشه‌ها و داستان‌های چشمگیری را که با «Google Earth ویژه وب» در دستگاه همراهتان ایجاد کرده‌اید به‌طور مجسم ببینید.

اگر این بخش فعال نبود می‌توانیم از منوی View گزینه Toolbar را انتخاب کنیم تا این مجموعه‌ابزار را فعال کنیم. برای مثال در عکس زیر اطلاعات نزدیک‌ترین مسیر از تهران به اصفهان را مشاهده می‌نمایید که توسط نرم‌افزار گوگل ارث پیدا شده است. لوگوی Google earth در نسخه های بعدی خود که به نوعی در لیست نسخه حرفه ای قرار داست با تغییر رنگ آمیزی همراه بود. این ابزار سبب می شود که در فضای مجازی به تمامی جای زمینه پرواز نمود و به نوعی پستی بلندی ها و همینطور ساختمان های سه بعدی را نیز طراحی نمود. می دانیم که به طور کلی شکل نوشتاری گوگل رنگی است، به این ترتیب تصمیم گرفته شد که نام گوگل نیز در کنار این توپ آبی رنگ قرار بگیرد.

طبق گفته‌های مدیر تولید گوگل ارث، نزدیک به ۹۹ درصد کاربرانی که برای نخستین مرتبه از این برنامه استفاده می‌کنند، ابتدا به تماشای محدوده محل زندگی خود از چشم ماهواره‌ها می‌نشینند! برای عده زیادی از کاربران، این وسیله تنها در حد یک ابزار به منظور وقت گذرانی باقی می‌ماند، چرا که از قابلیت‌هایی همچون تماشای نحوه تغییرات قسمتی مشخص از کره زمین طی ۳۰ سال گذشته به صورت تایم لپس بی‌خبرند. نحوه کار با این برنامه نیز بسیار راحت است، کره زمین در مقابل شما قرار دارد و شما می‌توانید با زوم کردن روی هر قسمت از آن که می‌خواهید عکس‌های آن منطقه را در حالت جذاب سه بعدی و با کیفیت بسیار خوبی مشاهده کنید. ارث علاوه بر نمایش تصاویر متنوع از محلی که در آن هستید اطلاعات مربوط به آن را نیز به شما می‌دهید. احتمال اولین کاری که شما نیز بعد از نصب این برنامه انجام می‌دهید پیدا کردن خانه و محل زندگیتان در این برنامه است.

همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. در حال حاضر نسخه‌ی عمومی نرم افزار گوگل ارت بدون هیچ‌گونه درج تبلیغات به شکل رایگان عرضه شده است. البته این وضیت می‌تواند در آینده تغییر کند یعنی احتمال دارد کمپانی گوگل تصمیم بگیرد نسخه‌ی رایگان نرم افزار گوگل ارت را هم به فروش برساند . ۳- می بیند که در نوار Sidebar در قسمت Places یک Placemark با اسم Starting Location ایجاد شده است. ۳ بخش اصلی Sidebar شامل Search , Places , Layers می شود، که در واقع می توان گفت بخش های پرکاربرد این برنامه می باشند. نام ، ایمیل و وب سایت من را برای دفعه بعدی که نظر می دهم در این مرورگر ذخیره کنید.

به روز رسانی (آپ گرید) ، یک نوبت چاپ عکس با دقت 1400پیکسل (چاپ رایگان گوگل ارت دارای دقت {1000|one thousand|a thousand} پیکسل است) و همین‌طور قابلیت وارد کردن اطلاعات به شیوه‌ی GPSبرخوردار شوید. در اینجا تصاویر ماهواره ای گوگل ارث از نقاط مختلف کره زمین را مشاهده می کنید. تهران - ایرنا - گوگل هزار تصویر هوایی جدید و دیدنی از برخی زیباترین مناظر سیاره زمین که از فضا گرفته شده به گالری «ارث ویو» گوگل ارث خود اضافه کرده است. بخشی از حجم دانلود فایل این برنامه متعلق به فایل دیتای آن است که به صورت اتوماتیک دانلود و نصب خواهد شد. این برنامه جهت اجرا به این فایل‌های دیتا نیاز دارد که مایکت به صورت اتوماتیک فرآیند نصب آنها را انجام خواهد داد. هر گونه باز نشر اطلاعات بانک های تحت اختیار این مرکز تنها با ایجاد پیوند به تارگاه SID و ذکر منبع مجاز است.

با استفاده از این برنامه می‌توانید بدون نیاز به کپسول اکسیژن به ماه و مریخ نیز سفر کنید و از عظمت کهکشان راه شیری لذت ببرید. ​​​​​​​​شاید اینها ویرانه‌های گم‌شده آتلانتیس باشند؟ سیاحان مشتاق قطعا چنین می‌پنداشتند، و این شبکه را در ساحل آفریقا به عنوان خیابان‌های این شهر افسانه‌ای غرق‌شده در نظر گرفتند. ناظران اشاره کردند که به نظر می‌رسد این منطقه به اندازه کشور ولز باشد.

همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. این نکته را هم فراموش نکنید که هنگام واردکردن مختصات، ابتدا باید مختصات y و سپس x را وارد کنید. برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید. به طور مثال اگر نوع پردازده‌ گوشی یا تبلت شما arm باشد، اپلیکیشن x86 روی گوشی شما نصب نخواهد شد. با خرید این مورد، با Google Payments تراکنش انجام می‌دهید و با شرایط و ضوابط و اعلان حریم‌خصوصی ‏Google Payments موافقت می‌کنید.

در طراحی لوگوی Google earth نظریه های مختلفی دیده می شود اما با توجه به بررسی صورت گرفته توسط تیم های پژوهشی ما رسمی ترین اطلاعات موجود ارائه می دهد. تهران - ایرنا - گوگل در ابتدای هفته جاری از نسخه جدید خدمات Google earth رو نمایی کرد. تصاویر سه بعدی و محتوای ویدیویی دقیق از جمله جدیدترین قابلیت‌های این برنامه هستند. این تصاویر که شامل نمونه هایی از هر قاره می شود، دارای رنگ های روشن تر، تصاویر واضح تر و وضوح تصویر تا ۴K است. شما با عضویت در سایت میتونید با ورود به سایت و رفتن به کنترل پنل ۳۰ مطلب آخر سایت رو مشاهده کنید.

استفاده از راه راه آبی و سفید همیشه در لوگوی Google earth دیده می شود و نقطه مشترک برای تمامی مدل های لوگوی Google earth است و انتظار می رود که مدل بعدی نیز با همین قانون دنبال شود. استفاده از کلمه گوگل در نسخه های اندروید بیشتر دیده می شود به طور کلی لوگوی Google earth در وضعیت ساده سازی بیشتری قرار گرفته است. سومین آپشن این ابزار با رویکرد آزاد همراه بود و برای سازمان هایی که مقادیر بزرگ داده ها همراه هستند مورد استفاده قرار گرفت. در این بین لوگوی Google earth دچار تغییر موقت شد و دو کلمه گوگل و ارث به رنگ سفید به همراه توپ طراحی شد. earth یک امکان جدید در برند گوگل است که به نوعی گوگل ارت و یا گوگل ارث خوانده می شود.

بیشترین افزایش سطح نیز مربوط به اراضی باغات به میزان {67|sixty seven} کیلومتر مربع است. اغلب اراضی کشاورزی آبی به نفع باغات و همچنین اراضی ساخته شده توسط انسان، عقب نشینی کرده است. همچنین مشخص شد که استفاده از سامانه گوگل ارث انجین راهی مطمئن و بدون هزینه برای پردازش حجم زیادی از تصاویر ماهواره‌ای از منابع مختلف محسوب می‌شود که سرعت بالای پردازش آن سبب صرفه جویی بسیار خوب در زمان می‌شود. جهت صحت سنجی طبقه بندی، از ضرایب کاپا، صحت کاربر، صحت تولید کننده و صحت کلی استفاده شد. گوگل ارت برنامه ای کاربردی به منظور دریافت و مشاهده اطلاعات جغرافیایی جهان است که توسط شرکت کی هول ساخته شد و امکان مشاهده زمین را با ارائه نقشه سه بعدی از زمین را برای مخاطبان فراهم می آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد