google earth

معرفی گوگل ارث و قابلیت های آن

google earth

معرفی گوگل ارث و قابلیت های آن

کارایی سامانه گوگل ارث انجین

با توجه به اینکه مدرس gis رو هم بلد بودندخیلی خوب بود آموزش و سرعت خوبی هم داشت. در مجموع خوب بود ولی یک سری از مباحث پایه ای رو نمی گفتند و ازش رد می شدند ولی در مجموع قابل قبول بود. کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.

تا کنون ۱,۱۷۱ نفراز این آموزش استفاده کرده اند و ۱۱ نظر ثبت شده است. پس برای اجرای بهتر اپلیکیشن‌ها ، هر کدام که مناسب دستگاه شما میباشد را نصب و اجرا کنید. پسورد فایل فشرده soft98.ir میباشد و پایین لینک های دانلود نوشته شده است. مقالات فوق اخیرا در حوزه مرتبط با این مقاله به سیویلیکا افزوده شده اند. نقشه خیابان زنده و ناوبری سفر یک برنامه ناوبری GPS رایگان برای شما است. کاوش در جهان توسط زنده وب کم، زنده از نقشه های زمین، نمای ماهواره و آب و هوا HD.

گوپال شاه، مدیر محصول باور دارد که Voyager قابلیت شاخص گوگل ارث است و کاربران می‌توانند از تنوع محتوای ارائه‌شده در این بستر لذت ببرند. اکثر افراد وقتی به سرویس گوگل ارث شرکت گوگل فکر می‌کنند، اپلیکیشن دسکتاپ یا افزونه‌ای برای مرورگرها در ذهن آن‌ها تداعی می‌شود که پیمایش کند و جابه‌جایی سنگین در نقشه‌ها به همراه دارد. به گزارش ایسنا و به نقل از سی‌ان‌ان، این تصاویر جدید در مجموعه تصاویر "چشم انداز گوگل ارث" ثبت شده‌اند. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد این مطلب و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیانی از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید. و درنهایت برای رفع خستگی و تنوع هم که باشد می‌توانیم چرخ زدن میان ماه، مریخ و کهکشان راه شیری را، که از جاذبه‌های این نرم‌افزار قدرتمند می‌باشد، امتحان کنیم. کافی است پس از انتخاب ابزار و تعیین نوع اندازه‌گیری از سرشاخه پنل بازشده با کلیک ماوس از مبدأ تا مقصد حرکت کنید.

نواری که گوشه سمت راست پایین نرم افزار قرار گرفته و اطلاعاتی از قبیل ارتفاع دید چشمی ، مختصات محل قرارگیری و … را ارائه میدهد. گوگل ارث در نگاه‌کلی یک نقشه بی‌نظیر با تمام جزئیات اطلاعات جغرافیایی شامل پستی‌وبلندی‌ها، ژرفای اقیانوس‌ها، کهکشان‌ها و … است. درباره لست سکندلست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. در نظر داشته باشید که به طور کلی این طرح تنها با هدف نمایش نسخه آزاد صورت گرفت و مدت زمان کوتاهی را به خود اختصاص داد.

در این پنل Map Length بیانگر مسافت در سیستم‌تصویر نقشه موجود و Ground Length مسافت از دید زمینی می‌باشند. در پنجره کشویی همین پنل نیز می‌توانید معیار اندازه‌گیری خود را انتخاب و تغییر دهید. مایل، یارد، پا، کیلومتر، سانتی‌متر و میلی‌متر ازجمله این معیارها می‌باشند.

سپس از این طریق مطمئن می‌شوید که عکس‌های Google earth چه‌قدر واقعی هستند. با گوگل ارت و در فضای مجازی می ‌توان به همه جای زمین پرواز کرد و تصاویر ماهواره ‌ای، نقشه‌ ها، پستی ‌و بلندی‌ ها، و ساختمان ‌های سه ‌بعدی، کهکشان ‌های خارج از جوّ زمین و ژرفای اقیانوس‌ها را مشاهده نمود. از دیگر امکانات این برنامه، جستجوی هتل‌ ها، رستوران‌ ها و دیگر اماکن مختلف است. در ادامه راهنمای استفاده از گوگل ارث می توانید بیشتر با این برنامه کاربردی آشنا شوید. شاید همه ما حتی یک بار هم که شده، آرزو کرده باشیم ای کاش پرنده بودیم و همین الان می‌توانستیم پر بکشیم و سر از فلان کشور یا فلان مکان تاریخی دربیاوریم بدون آنکه نیازی به ویزا و از این جور مسائل دست و پا گیر باشد.

​​​​​​​​هنگامی که سازندگان پایگاه دریایی شامبیوی کورونادو در سن دیگو این مجموعه را در سال ۱۹۶۷ طراحی کردند، وجود تصاویر ماهواره‌ای احتمالا نا ممکن ترین چیزی بود که به ذهن هیچ کس نمی‌رسید. اما در سال 2007 گوگل ارث چیزی را نمایان کرد که تعجب همگان را بر انگیخت. ساختمانی شبیه به سواستیکا ( صلیب شکسته) که آنقدر تاسف برانگیز بود که حدود 60 هزار دلار برای پوشاندن آن صرف شده است. پایگاه نیروی هوایی دیویس مونتان در خارج از توسکون جایی است که بیش از ۴،۰۰۰ هواپیمای نظامی در آن پارک شده‌اند. تصاویر ماهواره‌ای این پایگاه هوایی بسیار در اینترنت مشهو رو محبوب شده است. در طراحی جدید لوگوی Google earth شاهد تغییر رنگ توپ لوگو بودیم که از رنگ آبی تیره برای ان استفاده شد.

با راه‌اندازی گوگل ارث در سال ۲۰۰۵، این سرویس خیلی سریع به منبعی جذاب برای معلمان، محققان، گروه‌های فعال در امور بشردوستانه و حتی مسافران تبدیل شد. با وجود این، حضور تکنولوژی‌های جدید نظیر واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و محتوای سه‌بعدی در زندگی کاربران چشم‌گیرتر شد و همین امر به افول درخشش گوگل ارث انجامید. علاوه بر این، چیزی حدود پنج سال از زمانی عرضه نسخه جدید گوگل ارث می‌گذرد و همین امر باعث شده است این سرویس از قابلیت‌های جدید و جذاب دور بماند.

کلا از همه آموزشایی که از فرادرس گرفتم راضیم این دوره رو هم برای مرور گرفته بودم به نظرم استاد توضیحات خوبی دادند. برای مشاهده لیست دانلود باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید و یا افزونه حذف تبلیغات را غیرفعال کنید و بعدروی این قسمت کلیک کنید. هم‌اکنون نیز گامی محکم به‌سوی ایجاد یک مرجع آنلاین جی.آی.اس و علوم مکانی برداشته‌ایم. در شاخه Import بعد از انتخاب دستگاه موردنظر ، موارد موردنیاز جهت واردکردن به گوگل ارث مانند و فرمت خروجی را تنظیم کرده و درنهایت روی گزینه Import کلیک می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد