google earth

معرفی گوگل ارث و قابلیت های آن

google earth

معرفی گوگل ارث و قابلیت های آن

برنامه گوگل ارث

پرنده شدن آرزویی‌ست که ممکن است هیچ گاه برآورده نشود ولی باید بگوییم نیازی به آن هم نیست چرا که دیگر با گوگل ارث می‌توانید حتی سریع‌تر از یک پرنده و تنها با یک اشاره انگشت به گشت و گذار در دنیا بپردازید. )، برنامه‌ای است برای دریافت و مشاهدهٔ اطلاعات جغرافیاییِ جهان که توسط شرکت کی‌هول ساخته شده‌است و نقشهٔ ۳بعدیِ زمین نیز نامیده می‌شود. نقشه‌های این برنامه با کنار هم قرار دادن تصاویر انتخاب‌شده از تصاویر ماهواره‌ای و عکس‌برداری هوایی و سامانهٔ اطلاعات مکانی ۳بعدیِ جهان به‌دست می‌آید. برنامه Live Earth Map Satellite & Street View برنامه برای شخصی که در زندگی روزمره مشغول کار است ، بسیار پیشرفته و مفید است و نمی تواند زمان کافی را برای کشف جهان صرفه جویی کند. برنامه ما این مشکل را برای آن دسته از افراد حل می کند که اکنون آنها نیز می توانند با استفاده از برنامه Live Earth Map Satellite & Street View برنامه جهان را کشف کنند. آنها می توانند زیبایی های طبیعت را ببینند و مکان های مختلفی را در سراسر جهان کشف کنند.

برای جلوگیری از ارتباط نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، از نرم افزار Windows Firewall Control استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها ، آپدیت خودکار آنها و یا مصرف پهنای باند اینترنت دچار مشکل نشوید. مدیریت، بهره برداری و حفاظت از منابع طبیعی، نیازمند داده های دقیق و به هنگام می باشد. نماسازی سه بعدی پوشش گیاهی آنگاه که در بستر وب پیاده سازی شود، به شکلی که قابلیت نمایش و حرکت پویا در محیط مجازی داشته باشد، دسترسی کارشناسان مربوطه، به محیط شبیه سازی شده جنگلی را تسهیل می نماید. منطقه ی مورد مطالعه بخشی از ناحیه ی رویشی خلیجی- عمانی در استان محروم سیستان و بلوچستان می باشد.

این ابزار در واقع یک دوربین در دستان شما است که با آن می توانید دوربین های فرضی جهت مشاهده ی کره زمین را جابه جا کنید و هر نقطه از زمین را که خواستید، مشاهده کنید. حلقه بیرونی باعث می شود دوربین فرضی حول محور دید خود بچرخد و با کلیک بر روی حرف N دوربین را آنقدر می چرخاند تا شمال در بالا قرار گیرد. این ابزار دوربین فرضی را در هر زاویه و با هر ارتفاعی جابه جا می نماید.

نتایج نشان داد که مناطقی هم چون ساحل ماسه ­ای، مناطق صخره ­ای و مناطق دارای پوشش­ گیاهی سطح تالاب، زیستگاه­ های حساس حیات ­وحش محسوب می ­شوند. هم چنین، در این پژوهش، تعداد {4|four} گونه گیاهی، 6 گونه پرنده و 2 گونه خزنده شناسایی شد. نرم افزارهایی که به همراه کرک، سریال یا Patch در سایت قرار داده میشوند، اکثرا در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند.

شناسایی پوشش گیاهی و حیات ­وحش منطقه از طریق مشاهده مستقیم با استفاده از روش تصادفی انجام گرفت. نتایج تحلیل نقشه نهایی طبقه ­بندی منطقه نشان داد که لیپار دارای {13|thirteen} نوع پهنه است و پهنه نمک زار دارای کم ترین درصد و بوته ­زار و علف زار با تراکم ضعیف از بیش ترین درصد سهم برخوردار هستند. هم چنین، مقدار 2/{67 درصد از منطقه تحت تاثیر ساخت و سازهای انسان قرار گرفته است.

Live Earth Map Map -20-Satellite & View View برنامه ابزاری قدرتمند برای لذت بردن از نمایش زنده زمین در زمان واقعی است. با برنامه HD Map Earth Earth مقصد خود را از فضا کاوش کنید. بازدید از نمای زمین زنده در زمان واقعی. برنامه نقشه آنلاین ماهواره ای زنده زمین با استفاده از نقشه ها برای نمایش بینش قدرتمند از مکانهای اطراف.

با توجه به پراکندگی زیاد پوشش گیاهی منطقه و دقت مورد نیاز، استفاده از عکس های هوایی ابزار مناسبی در تهیه ی پایگاه داده در محیط سیستم اطلاعات جغرافیایی محسوب می شود. در تحقیق حاضر، پایگاه داده مکانی و توصیفی شامل اطلاعات درجه تراکم، نوع پوشش گیاهی و مساحت، و مدل های سه بُعدی گونه های جنگلی به منظور نماسازی در محیط Google Earth به کار برده شد. علاوه بر آن به اشتراک گذاری داده های منابع طبیعی در بستر وب، روند مدیریت و تصمیم گیری کارشناسان را کارآمدتر و با سرعت بالاتر میسر می سازد. با Google Earth زمین را در کف دستان‌تان احساس کنید! شاید همه ما حتی یک بار هم که شده، آرزو کرده باشیم ای کاش پرنده بودیم و همین الان می‌توانستیم پر بکشیم و سر از فلان کشور یا فلان مکان تاریخی دربیاوریم بدون آنکه نیازی به ویزا و از این جور مسائل دست و پا گیر باشد.