google earth

معرفی گوگل ارث و قابلیت های آن

google earth

معرفی گوگل ارث و قابلیت های آن

کاربرد گوگل ارث

آنها می توانند زیبایی های طبیعت را ببینند و مکان های مختلفی را در سراسر جهان کشف کنند. گوگل ارث به ویژگی‌های تجدید بنا و نوسازی ۳ بعدی، ابزارهای حاشیه‌نویسی و همچنین ابزارهای تصویربرداری ماهواره‌ای ناسا از سال ۱۹۸۴ مجهز شده است، به همین دلیل به کاربران اجازه می‌دهد در زمان سفر کنند. پا به پای انتشار عکس‌های هوایی و ماهواره‌ای جدیدی، گوگل ارث نیز به‌روزرسانی می‌شود تا بتواند واقعیت کنونی دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم را منعکس کند.

این گزینه هنگامی کاربرد دارد که با GPS نقاطی را برداشت کرده و می‌خواهیم در نرم‌افزار Google Earth نمایش دهیم. در این ابزار نیز می‌توانید از زیرشاخه {style|type|fashion},{color|colour|shade} ضخامت و رنگ خط ترسیمی را مشخص نمایید. همچنین از قسمت Measurements می‌توانید طول خط خود را با معیار دلخواه مشاهده نمایید. به‌منظور ترسیم خط دلخواه برای کارهای ترسیمی حدودی و یا ترسیم مرز و حدود عوارض با مختصات و توضیحات مربوطه از این گزینه استفاده می‌کنیم.

مسیری که ما به پیاده‌سازی آن در گوگل ارث مشتاقیم، این امکان را فراهم خواهد کرد تا کاربران روایت‌های داستانی خود را از مناطق مختلف جهان بیان یا دریافت کنند. در حال حاضر لوگوی Google earth با رنگ آبی تیره به صورت دور بولد شده طراحی شده است و اینطور که شواهد نشان می دهد مدل سایه دار آن در سال 2019 قرار است که رونمایی شود. لوگوی Google earth در روند تکاملی خود رنک کلمه ارث را به آبی نیز تغییر داد و تغییر سایز توپ نیز ایجاد شد به صورتی که نوشته گوگل ارث زیر توپ قرار گرفت و در حدود 6 سال این رویه ادامه دار شد. نسخه بعدی لوگوی Google earth به این صورت بود که توپ در بخش سمت چت کلمه گوگل ارث قرار گرفت به طوری که کلمه ارث ( زمین) در وضعیت غیر فعال نمایش داده شده و به رنگ خاکستری بود. نرم افزار هایی که روبروی آنها Portable نوشته شده چیست؟نرم افزارهایی هستند که نیاز به نصب ندارند و از قبل رجیستر شده اند و حتی با انتقال آنها به روی حافظه USB، امکان استفاده از آن در سایر سیستم ها وجود دارد.

برنامه نقشه آنلاین ماهواره ای زنده زمین با استفاده از نقشه ها برای نمایش بینش قدرتمند از مکانهای اطراف. اگر کسی برای تور جهانی غافل شد ، آنگاه نمای خیابان را به صورت 3D بارگیری کنید و نقشه زمین زنده مکانهای موردعلاقه خود را بگیرید. از نمای اطلس خیابان واقعی با نمای ماهواره واقعی به صورت رایگان لذت ببرید. این نمای زمین ماهواره ای به شما امکان می دهد نقشه را به صورت زنده جستجو کنید و همچنین خانه خود را در نمای زنده خیابان مشاهده کنید. با برنامه سه بعدی نقشه زمین زنده ، در نزدیکی شما مکان دیگری پیدا کنید. مکان زنده زمین را از مکانهای موردعلاقه خود که می خواهید بازدید کنید پیدا کنید.

در این بخش نیز به یک تور مجازی و سه‌بعدی از مکان‌های دیدنی زمین دعوت هستید. کلیسای سنت پیتر، برج ایفل و کشتی تایتانیک مثال‌هایی از این موارد هستند. با استفاده از به‌روزرسانی جدید، وقتی کاربران گوگل ارث به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنند، امکان مشاهده سه‌بعدی جهان اطراف را هم از طریق گزینه جدید در رابط کاربری این سرویس خواهند داشت. حتی این امکان وجود دارد تا با چرخش نقشه، نگاهی دقیق‌تر به دیواره‌ها، صخره‌ها و حتی فضای داخل ساختمان‌ها داشته باشند. در موقعیت‌های مکانی خاص نظیر گرند کنیون نیز این امکان وجود دارد که ویدئوی ۳۶۰ درجه مشاهده کنند. )، برنامه‌ای است برای دریافت و مشاهدهٔ اطلاعات جغرافیاییِ جهان که توسط شرکت کی‌هول ساخته شده‌است و نقشهٔ ۳بعدیِ زمین نیز نامیده می‌شود.

نرم افزاری پیشرفته که کره زمین را به صورت ۳ بعدی شبیه سازی کرده و با استفاده از ماهواره های قرار گرفته شده در جو زمین هر چند وقت یکبار تصاویر موجود از کره زمین را به روزرسانی می کند. به عبارت ساده تر اگر بخواهیم بگوییم این طور بیان می شود که با استفاده از این نرم می توانید کاملا مسلط کره زمین را از بالا تماشا کنید. با توجه به این که این نرم افزار بسیار کاربردی و مورد استفاده بسیاری از افراد در سراسر جهان از جمله ایرانیان است. در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت قصد داریم راهنمای استفاده از را خدمتتان ارائه دهیم تا با این نرم افزار کاربردی بیشتر آشنا شوید. Live Earth Map Map -20-Satellite & View View برنامه ابزاری قدرتمند برای لذت بردن از نمایش زنده زمین در زمان واقعی است.

نمای خیابان سه بعدی Live Street به شما امکان می دهد موقعیت مکانی خود را ببینید و نمای زنده زمین را از فضا مشخص کنید. نمای نقشه خیابان به عنوان مکان یاب در نزدیکی کار می کند تا نقشه های زنده داده های کامل HD و نمای نقشه را به نمایش بگذارد. نقشه جهان زنده بهتر از هر برنامه نقشه زمین زنده دیگر است زیرا به روز است و شامل تمام مکان های مورد علاقه شما از طریق نمای ماهواره ای است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد