google earth

معرفی گوگل ارث و قابلیت های آن

google earth

معرفی گوگل ارث و قابلیت های آن

تصویر گوگل ارث

به‌منظور اضافه کردن تصویر روی نقشه برای مقایسه تغییرات با سال‌های پیشین جهت فعالیت‌های مطالعاتی از این ابزار استفاده می‌شود. هر زمان که شما گوگل ارت را باز کنید این برنامه بطور اتوماتیک به سرورهای گوگل متصل می‌شود و از آن پس شما به حدود یک تریلیون بایت اطلاعات جغرافیایی، سیاسی و اجتماعی دسترسی خواهید داشت. پرو ورژن پیشرفته‌تر این برنامه است که قابلیت‌هایی مثل ارائه دیتای GIS و همچنین نمایش عکس‌های تاریخی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما با عضویت در سایت میتونید با ورود به سایت و رفتن به کنترل پنل و کلیک بر روی جدیدترین مطالب ، جدید ترین مطالب بعد از آخرین ورود خودتون رو مشاهده کنید.

نقشه‌های این برنامه با کنار هم قرار دادن تصاویر انتخاب‌شده از تصاویر ماهواره‌ای و عکس‌برداری هوایی و سامانهٔ اطلاعات مکانی ۳بعدیِ جهان به‌دست می‌آید. این گزینه در فضاهای مختلف قابل تغییر بود به طوری که وقتی از ابزار استفاده می شد گوگل به صورت رنگی نمایش داده می شد اما زمانی که ابزار غیر فعال بود گوگل نیز مانند کلمه ارث به رنگ خاکستری کمرنگ بود( حالت غیر فعال). لوگوی Google earth در این مدل در لیست نسخه های اولیه قرار می گیرد اما زمان آن به سال در دسترس نیست. گوگل ارث توسط شرکت کی هول ساخته شده است، و به نوعی در زمینه نقشه های سع بعدی فعالیت می کند و شاید در لیست آپشن های گوگل مپ نیز قرار گرفته باشد. این ابزار سبب می شود که تصاویر انتخاب شده ماهواره ای که در کنار هم قرار بگیرد.

البته مهندسان گوگل می‌گویند که این شکل در نتیجه کار قایق‌های سونار جمع‌آوری داده‌های نقشه‌ای ایجاد شده است. نرم افزار هایی که روبروی آن ها نوشته شده 32 بیتی یا {64|sixty four} بیتی چیست ؟نرم افزارهایی هستند که فقط به روی سیستم عامل 32 بیتی یا {64|sixty four} بیتی قابل اجرا هستند. شما با عضویت در سایت می‌تونید نرم‌افزاری رو که باهاش زیاد سر و کار دارید رو به علاقمندی‌های خود اضافه کنید و از طریق گزینه علاقمندی‌ها که در پنل کاربری شما قرار داره با ورود به سایت از آپدیت شدن اون مطلع بشید .

پرنده شدن آرزویی‌ست که ممکن است هیچ گاه برآورده نشود ولی باید بگوییم نیازی به آن هم نیست چرا که دیگر با گوگل ارث می‌توانید حتی سریع‌تر از یک پرنده و تنها با یک اشاره انگشت به گشت و گذار در دنیا بپردازید. مدیر تولید گوگل ارث به عنوان نمونه‌ای از نتایج بسیار مفید کنکاش گروه‌ها و انجمن‌های مختلف در گوگل ارث، به اتفاقی که مدتی پیش در اندونزی رخ داد اشاره کرد. یک گروه حمایت از محیط زیست از طریق این برنامه توانسته بود مناطقی که در آنجا، ماهی‌گیرانی به صورت غیر قانونی اقدام به صید ماهی می‌کردند را کشف کند. البته گروه یاد شده با انجام اقداماتی از عدم فاش شدن موقعیت جغرافیایی این جنگل، به منظور جلوگیری از جنگل زدایی، اطمینان پیدا کرد. این سرویس، به صورت دیجیتالی، باکیفیت‌ترین پیکسل‌های میلیاردها عکسی که به صورت هوایی یا از طریق ماهواره‌ها به ثبت رسیده‌اند را با یکدیگر ادغام می‌کند.

برنامه Live Earth Map برنامه ماهواره ای و نمای خیابان بهترین برنامه ریز مسیر شما برای نمایش ماهواره نقشه زمین و نمایش EarthCam زنده است. بهترین برنامه نقشه ماهواره ای ما در واقع یک ماهواره یاب برای پیدا کردن بهترین یا مکان موردعلاقه خود به عنوان بهترین برنامه ریز مسیر با استفاده از ردیاب ماهواره ای است. برنامه Live Earth Map برنامه ماهواره و نمای خیابان به شما امکان می دهد ماهواره نقشه جهانی زمین را به صورت سه بعدی جستجو و پیدا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد