google earth

معرفی گوگل ارث و قابلیت های آن

google earth

معرفی گوگل ارث و قابلیت های آن

مسیریابی

استفاده از مطالب مجله گردشگری و توریستی الی گشت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت الی گشت میباشد. ۳- می بیند که در نوار Sidebar در قسمت Places یک Placemark با اسم Starting Location ایجاد شده است. تجزیه و تحلیل کنوانسیون بین ­المللی رامسر و نگرشی مرتبط با استراتژی ­های حفاظتی تالاب ­های ایران. اولین کنفرانس ملی راه­کارهای دستیابی به توسعه پایدار در بخش ­های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط ­زیست. قربانی، ا.؛ کاکه ­ممی، آ.؛ حسن ­پور، م.؛ اسلمی، ف.؛ غفاری، س.

این نسخه به‌روزرسانی‌های توصیه‌شده را به‌طور خودکار نصب می‌کند. اگر نسخه‌های پیشین Google Earth Pro را می‌خواهید، لطفاً به صفحه نصب‌کنندگان مستقیم مراجعه کنید. کلیه حقوق این سایت برای گیسوم محفوظ است.

به اطلاعت قبلی بنده اضافه شد با تماشای آموزش. در مجموع خوب بود ولی یک سری از مباحث پایه ای رو نمی گفتند و ازش رد می شدند ولی در مجموع قابل قبول بود. کد COI به مفهوم کد ملی اسناد نمایه شده در سیویلیکا است و کدی یکتا و ثابت است و به همین دلیل همواره قابلیت استناد و پیگیری دارد.

با تصاویر ماهواره‌ای و زمین سه‌بعدی کل کره زمین، و ساختمان‌های سه‌بعدی صدها شهر در سراسر جهان، تمام جهان را از بالا کاوش کنید. روی خانه‌تان یا هر کجای دیگری بزرگنمایی کنید، سپس با «نمای خیابان» در چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای فرو بروید. با «مسافرنامه»، مجموعه‌ای از گشت‌های با راهنما از BBC Earth، ‏NASA، ‏National Geography و مانند آن، دنیا را از زاویه دید جدیدی ببینید. و هم‌اکنون، نقشه‌ها و داستان‌های چشمگیری را که با «Google Earth ویژه وب» در دستگاه همراهتان ایجاد کرده‌اید به‌طور مجسم ببینید. Google Earth Pro ویژه رایانه رومیزی برای کاربرانی که به ویژگی‌های پیشرفته نیاز دارند رایگان است.

از نمای اطلس خیابان واقعی با نمای ماهواره واقعی به صورت رایگان لذت ببرید. این نمای زمین ماهواره ای به شما امکان می دهد نقشه را به صورت زنده جستجو کنید و همچنین خانه خود را در نمای زنده خیابان مشاهده کنید. با برنامه سه بعدی نقشه زمین زنده ، در نزدیکی شما مکان دیگری پیدا کنید.

"پایگاه هاى اطلاعات جغرافیایى جهانى مطالعه موردى Google Earth". فصلنامه علمی- پژوهشی اطلاعات جغرافیایی « سپهر», 15, 60, 1385, {76|seventy six}-{79|seventy nine}. پایگاه هاى اطلاعات جغرافیایى جهانى مطالعه موردى Google Earth. فصلنامه علمی- پژوهشی اطلاعات جغرافیایی « سپهر», 15, {76|seventy six}-{79|seventy nine}. 5ـ دور دنیا با یک اشاره در Google Earth؛ دکتر سعید همایونى؛ مجله نقشه بردارى؛ سال شانزدهم شماره {76|seventy six}، سال 1384. جامعیت و کلیت موضوع رو داشت ولی میتونست روی جزییات هم بیشتر بحث کنه.

شاید با گسترش و بکارگیرى پایگاه، نرم ‏افزار و محتوى اطلاعاتى بطور مستمر ارتقاء یابد. بررسى و تحقیق در حوزه ‏هاى مختلف اهداف پایگاه هاى اطلاعات جغرافیایى جهانى مستلزم فرصت و مجالى دیگر مى‏ باشد. بررسى اجمالى هر یک از پایگاه ها موضوع مقاله است. اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید. باید فایل Loader را در مسیری که نرم افزار نصب شده است قرار بدید و برای هر بار استفاده از نرم‌افزار باید فایل Loader را اجرا کنید. برای راحتی در دانلود فایل ها و دانلود با سرعت بالا ، از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند FDM یا IDM استفاده کنید.

همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. نقشه خیابان زنده و ناوبری سفر یک برنامه ناوبری GPS رایگان برای شما است. تجربه جستجوی بهبودیافته اکنون شامل مکان‌ها، نقاط مورد علاقه پیشنهادی، لایه‌های داده، و گشت‌های با راهنما در مسافرنامه است. با ویژه تلفن همراه می‌توانید کره زمین را با حرکت انگشتتان روی صفحه‌نمایش تلفن همراه یا رایانه لوحی پیمایش کنید. گزینه Compass کره زمین را آنقدر می چرخاند تا شمال، بالا قرار گیرد. گزینه Tilt زوایه نگرش به سطح زمین را از حالت افقی به عمودی تغییر می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد